سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 zg78qm4h85llocs8vvp.jpg

 lfivjoc9ev4yw4zkoor.jpg

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و تجلیل از مقام‌آوران تیم‌های کارکنان دانشگاه در مسابقات منطقه‌ای و استانی، در روز چهارشنبه مورخ 18/3/1390 با حضور رئیس دانشگاه تهران، روسا و معاونان دانشکده‌‌ها و همچنین مدیران واحدهای دانشگاه به میزبانی اداره کل تربیت بدنی برگزار شد.

vdt5ysshfibzwzpvlv.jpg

گفتنی است در آغاز این مراسم آقای حبیب الهی، سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه، گزارشی را از روند اجرای جشنواره و همچنین نتایج کسب شده در بخش قهرمانی ورزش کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه و چشم انداز و برنامه‌های اداره کل تربیت بدنی درراستای توسعه ورزش کارکنان در حضور ریاست دانشگاه ارایه دادند.
 og6ks76sv5ogoooe38ux.jpg
                                                   
 
       دراین مسابقات و در رشته فوتسال  تیم حراست موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید.
 
 
gsy2e1o54ybjbfrvkuf6.jpg
نشسته از راست : 1-قرداش مهدیزاده 2-علی کریمی 3- امیر خزایی 4-علیرضا هدایت نژاد 5-عباس خورشیدی6-مسلم اسماعیلی( بازیکن اخلاق )
ایستاده از راست : 1- فرامرز آقاجانی ( سرپرست ) 2-عباس عبدالمحمدی ( مربی ) 3-محمود هوشمند 4-نوری نظری تبا 5-حبیب قاسم زاده 6- مهدی شیرازی
 0uf8himpuc432rkxznco.jpg
 
در ادامه مراسم نیز کاپ و احکام مقام‌آوران رشته‌های تیمی در هر دو بخش آقایان و بانوان با حضور مدیران دانشگاه اهداگردید و سپس از مقام آوران تیمهای کارکنان دانشگاه در مسابقات قهرمان دانشگاه های منطقه یک و مسابقات استانی کارکنان دولت با اهدای لوح سپاس و کارت هدیه قدردانی شد.
 
6l9kkxi84bl2lhghxjn.jpg
 4jhp1pt3txnyov63xl6.jpg
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران /
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/
عکس مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران/





تاریخ : یکشنبه 90/3/22 | 5:39 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

شب لیلة‌الرغائب؛

‌مراقب آرزوهایت باش

 لیلة‌الرغائب شبی ا‌ست که می‌گویند هر آرزویی داشته باشی برآورده می‌شود، پس در این شب مراقب آرزوهایت باش.

 به فرموده امام موسی‌کاظم (ع) رجب ماه بزرگى است که خداوند پاداش نیکی‏ها را در آن دو چندان می‌دهد و گناهان را پاک می‌کند‌.
خداوند متعال در همه احوالات رحمتش بر خشمش پیشی دارد اما در زمان‌های خاصی این رحمت دو چندان است که ما بندگان باید به هوش بوده و نهایت استفاده را ببریم مثل همین ایام مبارکی که در آن قرار داریم ماهی که امام معصوم ما می‌فرماید خداوند نیکی‌ها را دو چندان می‌شمارد و گناهان را پاک می‌کند پس بیاید همه با هم بشتابیم به سمت توبه و استغفار و کسب فضایل که سودی دو چندان خواهیم برد‌.
ماه رجب هفتمین ماه از ماه‌های قمری است، ماهی بسیار شریف و از ماه‌های حرام محسوب می‌شود، رجب نام نهری است در بهشت که گفته شده از عسل شیرین‌تر و از شیر سفیدتر است و هر کس در این ماه روزه بگیرد، از آن نهر آب می‌نوشد.

به فرموده پیامبر اکرم (ص) ‌ماه رجب برای امت من «ماه استغفار» است. رجب ماه خدا و شعبان ماه من و رمضان ماه امت من است. کسی که یک روز از ماه رجب را روزه گیرد، مستوجب خشنودی خداوند گردد، غضب الهی از او دور می‌شود و دری از درهای جهنم به روی او بسته می‌شود.
نخستین شب جمعه ماه مبارک رجب، لیلةالرغائب یا به عبارتی «شب آرزوها» است که فضیلت بسیاری دارد.
رغائب جمع رغیبه و به معنی چیزی که مورد رغبت و میل است این لغت همچنین معنای عطا و بخشش فراوان را نیز داراست.
«لیله‌الرغائب» شبی است که عطاء و بخشش پروردگار بسیار است و بندگان با روی آوردن به بارگاه احدیت و خشوع، شایسته دریافت و عطا و کرم بی‌حساب می‌شوند.
به منظور کسب هرچه بیشتر رحمت الهی و رسیدن به حوائج معنوی اعمالی برای لیلة‌الرغائب ذکر شده است.
روز پنج‌شنبه اول ماه رجب در صورت امکان و بلا مانع بودن روزه گرفته شود.
چون شب جمعه شد ما بین نماز مغرب و عشاء دوازده رکعت نماز اقامه شود که هر دو رکعت به یک سلام ختم می‌شود و در هر رکعت یک مرتبه سوره حمد، سه مرتبه سوره قدر، دوازده مرتبه سوره توحید خوانده شود پس از اینکه دوازده رکعت به اتمام رسید، هفتاد بار ذکر «اللهم صل علی محمد النبی الامی و علی آله» گفته شود.
پس از آن در سجده هفتاد بار ذکر «سبوح قدوس رب الملائکة والروح» گفته شود.
پس از سر برداشتن از سجده، هفتاد بار ذکر «رب اغفر وارحم و تجاوز عما تعلم انک انت العلی الاعظم» گفته شود.
دوباره به سجده رفته و هفتاد مرتبه ذکر «سبوح قدوس رب الملائکة والروح» گفته شود و در اینجا می‌توان حاجت خود را از خدای متعال درخواست کرد.

* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است 
ماه رجب آغاز فصل نیایش بندگان خداست که از ماه‌های رجب و شعبان می‌توانند توشه معنوی و معرفتی کسب کنند. 
در این ماه همچون سیره پیامبر و ائمه اطهار که به‌طور ویژه به راز و نیاز، ادعیه، قرائت قرآن و استغفار می‌پرداختند، ما نیز می‌توانیم از این رحمت الهی بهره‌مند شویم.
یکی از آن شب‌های زیبا که به بندگان خدا توصیه شده به درگاه احدیت توجه ویژه داشته باشند، لیلة‌الرغائب نخستین جمعه ماه ریزش فراوان باران رحمت الهی است. 
لیلة‌الرغائب در ماه رجب مقدمه درک ماه رمضان و لیلة‌القدر است.
امیدواریم همه این ایام را همچون اولیای خدا که این ایام را بهار عبادت می‌دانستند، اهتمام بورزیم. 
...لیلة الرغائب تو مختاری برای انتخاب آنچه می‌خواهی، برای داشتن گوشه‌ای از تقدیری که آرزویش داری، برای آنچه می‌خواهی باشی...
امشب از هر کجای این دنیای بزرگ که در بزنی، صاحبخانه برای استقبال می‌آید با طبقی از آرزوهایی که می‌خواهی... امشب‌... لیلة‌الرغائب‌... مراقب آرزوهایت باش...

* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .* لیلة الرغائب مقدمه درک لیلة‌القدر است .








تاریخ : پنج شنبه 90/3/19 | 12:24 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

 

90  فریازان

فریازان 9‌سالگی غربت ماست.

فریازان تبلور رنگ خداست .

فریازان اولین نفسی است که در زمین کشیده‌ایم.   .فریازان همان  شوری است که ما را به روستا می‌برد. فریازان همه آغوش‌هایی‌ست که درختان آبادی بر یکدیگر گشاده‌اند. فریازان ، تجلی  گاه رابطه بین سنجاقک‌ها و رود است، فریازان حاصل‌جمع ( محمود آباد و پریازون ) است.  فریازان شماره تلفنی است که در غربت شهر به دنبال آن می گردیم. فریازان  همه فامیلی هایی است که در گوشی ( تلفن همراه ) ماست. عشق دل ماست . ( الو گفتن ) به همه زیبایی‌ها ست. سلام دادن به رود است .تبسم زدن به گل است.

( حمام ) کوچه‌ای‌ست که دوست داریم از آن عبور کنیم. به نظافت برویم.

(مسجدقمر بنی هاشم)محلی‌ست که در آن دل ما قرار ملاقات با دوست می گذارد…فریازان قهقهه عمو    ( غلامشاه ) است . فریازان عقد دائمی ما با روستاست. و  ( کوچ) شب نامزدی ما با تهران است. فریازان ( کامنتی ) است که اکنون برای شما می نویسم. فریازان موضوعی است که در وبلاگ میگذاریم. فریازان وقتی‌ست که به یاد شکوفه‌های بلوغ ( باغ عمو یاری )می‌افتیم    (چاقاله دزد ) می شویم .فریازان اولین ماهی است که از ( رودخانه ) حیرت ما عبور می‌کند. فریازان فرار از ترس حمله فقر به رویای ماست. فریازان  لحظات شکوهمندی‌ست که کودکان بر پل روستا می دویدند. فریازان، لحظه عظیمی‌ست که در آن ( عمو صدراله ) برای معالجه قلبت، صدایش را به گوش ما می‌فروشد، فریازان قبله 17 بار بندگی ما به دوست است.

فریازان در (تاریخ) ما ( جغرافیای ) تویسرکان است .فریازان بیشه هم زیستن(عمو بهزاد) است. فریازان واژه هفت آوایی ماست . فریازان 9 سالگی غربت ماست . فریازان استفهام جمله ماست. فریازان کودکی های پی گله دویدن اهل ده است. فریازان غبطه خوردن به ( هشتی نشین ) هاست. فریازان معصومیت نت موسیقی  یک مارش نظامی در ( فرهنگسرای )  جنگ است.فریازان (سیل بند )دراز خاطره هاست که بر رودخانه ماهی ها کشیده اند.فریازان گندمزار       ( قوت حلال ) ماست .






تاریخ : یکشنبه 90/3/8 | 6:1 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
اگر روزی دلم گرفت یادم باشد

 

که خدا با من است

که فرشته ها برایم دعا می کنند

که ستاره ها  شب را برایم روشن می کنند

اگر روزی دلم گرفت یادم باشد

که قاصدکی در راه است

که بهار نزدیک است

ومن راه رفتن میدانم ودویدن

وجاده ها قدمهایم را می شمارد

وفردا منتظر من است

اگر روزی دلم گرفت یادم باشد که

خدای من اینجاست          همین نزدیکی ها                ومن تنها نیستم

اگر روزی دلمان گرفت یادمان باشد 

که خدا همیشه  با ماست

 






تاریخ : شنبه 90/3/7 | 5:30 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
صفحه اصلی |        
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.