سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

90  فریازان

فریازان 9‌سالگی غربت ماست.

فریازان تبلور رنگ خداست .

فریازان اولین نفسی است که در زمین کشیده‌ایم.   .فریازان همان  شوری است که ما را به روستا می‌برد. فریازان همه آغوش‌هایی‌ست که درختان آبادی بر یکدیگر گشاده‌اند. فریازان ، تجلی  گاه رابطه بین سنجاقک‌ها و رود است، فریازان حاصل‌جمع ( محمود آباد و پریازون ) است.  فریازان شماره تلفنی است که در غربت شهر به دنبال آن می گردیم. فریازان  همه فامیلی هایی است که در گوشی ( تلفن همراه ) ماست. عشق دل ماست . ( الو گفتن ) به همه زیبایی‌ها ست. سلام دادن به رود است .تبسم زدن به گل است.

( حمام ) کوچه‌ای‌ست که دوست داریم از آن عبور کنیم. به نظافت برویم.

(مسجدقمر بنی هاشم)محلی‌ست که در آن دل ما قرار ملاقات با دوست می گذارد…فریازان قهقهه عمو    ( غلامشاه ) است . فریازان عقد دائمی ما با روستاست. و  ( کوچ) شب نامزدی ما با تهران است. فریازان ( کامنتی ) است که اکنون برای شما می نویسم. فریازان موضوعی است که در وبلاگ میگذاریم. فریازان وقتی‌ست که به یاد شکوفه‌های بلوغ ( باغ عمو یاری )می‌افتیم    (چاقاله دزد ) می شویم .فریازان اولین ماهی است که از ( رودخانه ) حیرت ما عبور می‌کند. فریازان فرار از ترس حمله فقر به رویای ماست. فریازان  لحظات شکوهمندی‌ست که کودکان بر پل روستا می دویدند. فریازان، لحظه عظیمی‌ست که در آن ( عمو صدراله ) برای معالجه قلبت، صدایش را به گوش ما می‌فروشد، فریازان قبله 17 بار بندگی ما به دوست است.

فریازان در (تاریخ) ما ( جغرافیای ) تویسرکان است .فریازان بیشه هم زیستن(عمو بهزاد) است. فریازان واژه هفت آوایی ماست . فریازان 9 سالگی غربت ماست . فریازان استفهام جمله ماست. فریازان کودکی های پی گله دویدن اهل ده است. فریازان غبطه خوردن به ( هشتی نشین ) هاست. فریازان معصومیت نت موسیقی  یک مارش نظامی در ( فرهنگسرای )  جنگ است.فریازان (سیل بند )دراز خاطره هاست که بر رودخانه ماهی ها کشیده اند.فریازان گندمزار       ( قوت حلال ) ماست .






تاریخ : یکشنبه 90/3/8 | 6:1 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.