• وبلاگ : وبلاگ روستاي فريازان ...تويسركان...همدان faryazan
  • يادداشت : قديمي ترين دوست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داداميلاد 

    هنگامي‌که به حمام مي‌رويد اولين قسمتي که از بدنتان را مي‌شوريد کدام

    ناحيه است؟

    هنگامي‌که به حمام مي‌رويد اولين قسمتي که از بدنتان را مي‌شوريد کدام ناحيه است؟ اين موضوع که شما هنگامي‌ که به حمام مي‌رويد کدام ناحيه از بدنتان را مي‌شوريد داراي روان شناسي جالبي مي‌باشد.

    آيا شما به حمام ميرويد اول صورت، زير بغل، موهاي سر، قفسه سينه يا شانه هايتان را مي‌شوريد؟ يا ساير اعضاي بدنتان را مي‌شوريد.

    آيا تا کنون به پاسخ اين سوال فکر کرده ايد آيا به اين موضوع دقت کرده‌ايد ؟؟قبل از اينکه اين متن را بخوانيد اول تصميم بگيريد و فکر کنيد که کدام ناحيه از اعضاي بدنتان را در ابتدا مي‌شوريد و بعد اين تست را ادامه دهيد.


    اگر شما شخصي هستيد که هنگام ورود به حمام صورت خود را مي‌شوريد:

    پول براي شما اهميت بسياري دارد اما نسبت به اهمتي که پول در زندگي شما دارد کوشش کمي‌براي به دست آوردن آن انجام ‌مي‌دهيد سطح تقاضا و تلاش شما داراي توازن نمي‌باشد . در صحبت هاي خود خيلي پايبند صداقت نيستيد و براي اينکه به مقصود خود برسيد گاهي اوقات صداقت خود را فراموش مي‌کنيد . افرادي که در اطراف شما هستند به دليل رفتارهاي متفاوتي که شما انجام مي‌دهيد قادر به درک صحيحي از شما نيستند ولي شما به تفکرات ديگران راجع به خودتان اهميت زيادي نمي‌دهيد و معمولا کارهايي را که خودتان دوست داريد و طبق خواسته و ميل خودتان باشد انجام مي‌دهيد.

    اگر شما شخصي هسيتد که ابتدا زير بغل خود را مي‌شوريد:

    شما شخصي قابل اعتماد و بسيار مسئول هستيد و هر کاري که بر عهده شما گذاشته مي‌شود را به خوبي انحام مي‌دهيد . شخصي کاملا مردمي‌هستيد و به همين دليل و ويژگي که داريد بسياري از افراد مطيع شما هستند و ارزش بالايي را براي شما قائل هستند ، زيرا شما اگر دوستي داشته باشيد که در قطب شمال