• وبلاگ : وبلاگ روستاي فريازان ...تويسركان...همدان faryazan
  • يادداشت : قديمي ترين دوست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داداميلاد 

    زندگي کند و به کمک شما احتياج داشته باشد بلافاصله با شنيدن اين خبر به کمک او مي‌رويد . اما توصيه مي‌کنيم اينقدر صادق نباشيد زيرا باعث مي‌شود که متحمل ضربات جبران ناپذيري شويد .

    اگر شما شخصي هستيد که ابتدا موهاي سر خود را مي‌شوريد:
    اين افراد هنرمند، خلاق، هستند و معمولا داراي افکاري مثبت هستند که باعث مي‌شود ديگران را به خود جذب کنند . اين افراد معمولا آنقدر در روياهايي خود غوطه ور مي‌شوند که گاهي فراموش مي‌کنند در حال حاضر و در اين زمان به سر مي‌برند . براي به دست آوردن پيروزيها و موفقيت ها با تلاش مدام و پيوسته پيش مي‌رويد . شما قادر به درک موضوعاتي هستيد که ديگران نمي‌توانند آن را درک کنند . موقعيت اجتماعي براي شما بسيار مهم تر از جنبه ي اقتصادي آن مي‌باشد. به خانواده و دوستانتان اهميت زيادي مي‌دهيد.

    اگر شما شخصي هستيد که اول قفسه‌ي سينه تان را مي‌شوريد:

    شما شخصي هستيد که زياد اهل حرف و سخن نيستيد و ترجيح مي‌دهيد در مورد کاري صحبت نکنيد تا اين کار به اتمام برسد و بعد در مورد آن صحبت مي‌کنيد ، آدمي‌رک هستيد.آرامش خيال و آسودگي بزرگترين هدف شما در زندگي است . شما شخصي هستيد که نمي‌توانيد افرادي که به نوعي حواس پرت يا پريشان هستند تحمل کنيد . شما هميشه تمايل به کارهاي جديد و نو داريد و از تمام وقايع جديد و متنوع استقبال مي‌کنيد .

    اگر شما شخصي هستيد که اول شانه‌هايتان را مي‌شوريد:

    اين افراد معمولا در همه‌ي کارهاي خود با نااميدي وارد مي‌شوند به همين دليل نمي‌توانند پيروز ميدان شوند جون از ابتداي امر با نا اميدي وارد مي‌شوند . علي رغم توانايي هاي زيادي که داريد تا کنون پيشرفت قابل توجهي نصيب شما نشده است . دوست داريد وقت خود را در تنهايي بگذرانيد و از تفريحات جمعي فراري هستيد . پول براي شما در زندگي تان تاثيري وافر و باور نکردني دارد در حالي که بر تمام قعاليت هاي شما تاثير مستقيمي‌دارد .

    ساير نقاط بدن:

    شما شخصي بسيار متعادل هستيد، به راحتي مي‌توانيد درون خود را کنترل کنيد و بر احساسات قلبي تان فائق شويد . شما فردي فعال و پويا نيستيد بايد اين موضوع را ياد بگيريد که اين حس را در خود بيدار سازيد تا بتوانيد زندگي تان را از هيجان سرشار کنيد . شما شخصي دوست داشتني هستيد و به هر مجلسي که قدم بگذاريد دوستان زيادي را براي خود پيدا مي‌کنيد