• وبلاگ : وبلاگ روستاي فريازان ...تويسركان...همدان faryazan
  • يادداشت : قديمي ترين دوست
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + داداميلاد 

    زندگي کند و به کمک شما احتياج داشته باشد بلافاصله با شنيدن اين خبر به کمک او مي‌رويد . اما توصيه مي‌کنيم اينقدر صادق نباشيد زيرا باعث مي‌شود که متحمل ضربات جبران ناپذيري شويد .

    اگر شما شخصي هستيد که ابتدا موهاي سر خود را مي‌شوريد:
    اين افراد هنرمند، خلاق، هستند و معمولا داراي افکاري مثبت هستند که باعث مي‌شود ديگران را به خود جذب کنند . اين افراد معمولا آنقدر در روياهايي خود غوطه ور مي‌شوند که گاهي فراموش مي‌کنند در حال حاضر و در اين زمان به سر مي‌برند . براي به دست آوردن پيروزيها و موفقيت ها با تلاش مدام و پيوسته پيش مي‌رويد . شما قادر به درک موضوعاتي هستيد که ديگران نمي‌توانند آن را درک کنند . موقعيت اجتماعي براي شما بسيار مهم تر از جنبه ي اقتصادي آن مي‌باشد. به خانواده و دوستانتان اهميت زيادي مي‌دهيد.

    اگر شما شخصي هستيد که اول قفسه‌ي سينه تان را مي‌شوريد:

    شما شخصي هستيد که زياد اهل حرف و سخن نيستيد و ترجيح مي‌دهيد در مورد کاري صحبت نکنيد تا اين کار به اتمام برسد و بعد در مورد آن صحبت مي‌کنيد ، آدمي‌رک هستيد.آرامش خيال و آسودگي بزرگترين هدف شما در زندگي است . شما شخصي هستيد که نمي‌توانيد افرادي که به نوعي حواس پرت يا پريشان هستند تحمل کنيد . شما هميشه تمايل به کارهاي جديد و نو داريد و از تمام وقايع جديد و متنوع استقبال مي‌کنيد .

    اگر شما شخصي هستيد که اول شانه‌هايتان را مي‌شوريد:

    اين افراد معمولا در همه‌ي کارهاي خود با نااميدي وارد مي‌شوند به همين دليل نمي‌توانند پيروز ميدان شوند جون از ابتداي امر با نا اميدي وارد مي‌شوند . علي رغم توانايي هاي زيادي که داريد تا کنون پيشرفت قابل توجهي نصيب شما نشده است . دوست داريد وقت خود را در تنهايي بگذرانيد و از تفريحات جمعي فراري هستيد . پول براي شما در زندگي تان تاثيري وافر و باور نکردني دارد در حالي که بر تمام قعاليت هاي شما تاثير مستقيمي‌دارد .

    ساير نقاط بدن:

    شما شخصي بسيار متعادل هستيد، به راحتي مي‌توانيد درون خود را کنترل کنيد و بر احساسات قلبي تان فائق شويد . شما فردي فعال و پويا نيستيد بايد اين موضوع را ياد بگيريد که اين حس را در خود بيدار سازيد تا بتوانيد زندگي تان را از هيجان سرشار کنيد . شما شخصي دوست داشتني هستيد و به هر مجلسي که قدم بگذاريد دوستان زيادي را براي خود پيدا مي‌کنيد

    + داداميلاد 

    هنگامي‌که به حمام مي‌رويد اولين قسمتي که از بدنتان را مي‌شوريد کدام

    ناحيه است؟

    هنگامي‌که به حمام مي‌رويد اولين قسمتي که از بدنتان را مي‌شوريد کدام ناحيه است؟ اين موضوع که شما هنگامي‌ که به حمام مي‌رويد کدام ناحيه از بدنتان را مي‌شوريد داراي روان شناسي جالبي مي‌باشد.

    آيا شما به حمام ميرويد اول صورت، زير بغل، موهاي سر، قفسه سينه يا شانه هايتان را مي‌شوريد؟ يا ساير اعضاي بدنتان را مي‌شوريد.

    آيا تا کنون به پاسخ اين سوال فکر کرده ايد آيا به اين موضوع دقت کرده‌ايد ؟؟قبل از اينکه اين متن را بخوانيد اول تصميم بگيريد و فکر کنيد که کدام ناحيه از اعضاي بدنتان را در ابتدا مي‌شوريد و بعد اين تست را ادامه دهيد.


    اگر شما شخصي هستيد که هنگام ورود به حمام صورت خود را مي‌شوريد:

    پول براي شما اهميت بسياري دارد اما نسبت به اهمتي که پول در زندگي شما دارد کوشش کمي‌براي به دست آوردن آن انجام ‌مي‌دهيد سطح تقاضا و تلاش شما داراي توازن نمي‌باشد . در صحبت هاي خود خيلي پايبند صداقت نيستيد و براي اينکه به مقصود خود برسيد گاهي اوقات صداقت خود را فراموش مي‌کنيد . افرادي که در اطراف شما هستند به دليل رفتارهاي متفاوتي که شما انجام مي‌دهيد قادر به درک صحيحي از شما نيستند ولي شما به تفکرات ديگران راجع به خودتان اهميت زيادي نمي‌دهيد و معمولا کارهايي را که خودتان دوست داريد و طبق خواسته و ميل خودتان باشد انجام مي‌دهيد.

    اگر شما شخصي هسيتد که ابتدا زير بغل خود را مي‌شوريد:

    شما شخصي قابل اعتماد و بسيار مسئول هستيد و هر کاري که بر عهده شما گذاشته مي‌شود را به خوبي انحام مي‌دهيد . شخصي کاملا مردمي‌هستيد و به همين دليل و ويژگي که داريد بسياري از افراد مطيع شما هستند و ارزش بالايي را براي شما قائل هستند ، زيرا شما اگر دوستي داشته باشيد که در قطب شمال
    + داداميلاد 

    .آموزش بوسيله كتاب فقط يك نوع هوشمندي را پرورش مي هد،بزرگترين -1 روشنفكران آنهايي بودند كه ابتدا با عمل كردن چيز آموختند .


    2.هفت كلمه را در صدر ذهن خود جاي دهيد وبه منطق و هوشياري كه در ژرفاي آنها نهفته است توجه كنيد وآن هفت كلمه را كه فرشته صلح به شما ندا ميدهد بشنويد(( شما همان چيزي خواهيد بود كه فكر مي كنيد.))


    3. اين حقيقت كهن را بنويسيدو هر روز آن را بخوانيد كه ((وقتي در جستجوي خوشبختي خويش هستيد خوشبختي هميشه از نزديك شدن به شما سر باز ميزند ،ولي اگر بدنبال خوشبختي ديگران برآييد خودتان هم خوشبختي را خواهيد يافت.))

    4.در ميان كساني باشيد كه اهل عمل هستند وبي باكي نشان مي دهندو بر عكس ،از افرادي كه شما را به غرق شدن در بهانه ها و توجيهات رهنمون مي سازند،دوري كنيد .منبع انرژي هاي خود را از هر نوع آلودگي حفظ كنيد.


    5.تنها چيزي كه براي رسيدن به مقصد مفيد است اراده و خواست شماست ،كافي است چيزي را بخواهيد.

    6.در كسب و كار،اصل همكاري و خدمت را مقدم بر هر چيز بدانيد.

    7.اول هر ماه يك جمله را شعار خود قرار دهيد و سعي كنيد تا پايان ماه پاييبند آن باشيد.
    8.ايمان ديد شما را باز مي كند.


    9.وجود شك در زندگيمان مانند داشتن يك خيانتكار در زندگي
    + داداميلاد 

    .آموزش بوسيله كتاب فقط يك نوع هوشمندي را پرورش مي هد،بزرگترين -1 روشنفكران آنهايي بودند كه ابتدا با عمل كردن چيز آموختند .



    + يداله عبدالمالكي 
    جعفر يكي از جوانان با غيرت مردم دوست و پر تلاش فريازان است بدون هيچ تعصب قومي و فاميلي هر كار بتواند برا همه ميكند ما هم دستش داريم
    سلام عرض ميكنم خدمت آقا عباس گل من هم آقا جعفر رو ميشناسم و با داداشش اسماعيل دوست هستم ولي چند سال است كه نديدمش اتفاقا مزرعه پدر بزرگم كنار مزرعه ي پدر آقا جعفره واقعا بچه هاي گلي هستند (اگه آقا جعفر بهترين دوست شماست پس ما ان وسط نقش شلغم داريم؟)
    عكسي كه گذاشتي خيلي حجمش زياده و با اين سرعت زپرتي دايل آپ حدود ده دقيقه طول كشيد تا اين عكس را دانلود كنم ابعادش رو كوچيكتر كن تا همه بتونن ببيننش فكر كنم اينترنت adsl داري كه از اين كارها ميكني به هر حال بنده حجم اين عكس را كم كردم حجمش حدود يك بيستم عكسيه كه شما گذاشتي اگه دوست داشتي جايگذينش كن اين هم لينكش:
    http://up.iranblog.com/Files73/cf6f2b88457c4fcab60f.jpg
    خدانگهدار به اميد ديدار در فريازان