سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نو مسلمانان سبز
سلام!
این مطلب رو از وب بسیج دانشجویی دانشکده روانشناسی گرفتم  من هم حیفم اومد این مطالب رو کپی نکنم.
قبل از تحریر:پیشاپیش از این مطلب سانسور نشده! معذرت میخوام.راستش این مطلب روچند روز پیش کیهان زده بود و حیفم اومد که شما اونو نخونین.

یک عضو فراری حلقه ی کیان تعریف جالبی از جنبش سبز کذایی ارائه کرد.مجید محمدی در تعریف این جریان هرهری مسلک نوشت:آنها اهل ریاضت کشی نیستند. میخواهند با شورت کوتاه و تاپ بیرون بیایند!!.میخواهند سینه بزنند و شب اگر هوس کردند لیوان شرابی بنوشند. میخواهند در بالای کوه زیر چادر هرکه را خواستند در آغوش بگیرند و گرم شوند!!!.میخواهند از زندگی لذت ببرند. میخواهند دوست پسر یا دوست دخترشان را هر کجا که خواستند ببوسند!!)

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

وی با کولاژ(ترکیبی) و نامتعین توصیف کردن عناصر میدانی جریان مذکور مینویسد:(آنها چگونه میتوانند ندای الله اکبر سر دهند و در عین حال با دوست دخترشان به راه پیمایی بیایند؟چطور میتوان در ملاعام روزه خواری کرد و نصرمن الله و فتح قریب سرداد؟چطور در نمازجمعه به نحو مختلط و با کفش می ایستند و در پشت سر هاشمی رفسنجانی نماز میخوانند و به جای صلوات سوت و کف میزنند؟آنها ریاضت کش نیستند...)






تاریخ : دوشنبه 88/8/25 | 7:43 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.