سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از نگهبانی دانشگاه تهران 

تا  معاون مدیر کل دفتر ریاست دانشگاه  تهران

  در این پست میخواهم شما فریازانیهای عزیز را با یکی دیگر  از فرهیختگان روستای سر سبز و عزیزمان فریازان آشنا کنم .او یکی از الگوهای کاری من به عنوان فردی متعهد که توانست خود را از پائین ترین قسمت اداری  دانشگاه تهران ( نگهبانی ) تا معاونت مدیرکل دفتر ریاست دانشگاه تهران  بالا بکشد . او تمام تحصیلات تکمیلی خود را در دوران زندگی تاهل خود که دارای چندین فرزند و محصل نیز بود با جدیت و کوشش پیگیری و به پایان رساند .در اینجا میخواهم شما را با این شخص بزرگ آشنا کنم.   

آیا می دانید این شخص کیست ؟؟؟؟؟ 

بیوگرافی او را باهم بخوانیم ، شاید حدس بزنید او کیست؟ 

 دوران کودکی و ابتدائی را در زادگاه خود ( فریازان ) سپری نمود . بدلیل نبودن دبیرستان و امکانات اقتصادی بعد از دوران ابتدائی تا زمان اعزام به خدمت سربازی در روستا به کار کشاورزی مشغول بود. بعد از دوره سربازی با توجه به اینکه ازدواج کرده بود مجبور به مهاجرت شد . به تهران امده و در سال 1350 در کارخانه سپنتا شروع بکار نمود . اردیبهشت سال 1352 کارگران در اعتراض به پائین بودن دستمزد و افزایش ناچیز دستمزد نسبت به سال قبل نصف روز دست از کار کشیدند . در پی این اعتصاب تعدادی از کارگران از جمله (وی ) بعنوان مسببان اصلی اعتصاب و اعتراض از کار اخراج شدند . حدود یکسال بیکار بود . تا اینکه در تیر ماه سال 1353 بعنوان نگهبان به استخدام دانشگاه تهران درآمد . در همان سال شروع به ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان نموده و در سال 1359در رشته اقتصاد اجتماعی موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. در همان سالها بود که بدلیل جنگ تحمیلی و انقلاب فرهنگی ، دانشگاهها تقریبا ً تعطیل گردیدند ، او نیز به حکم وظیفه به عضویت بسیج درامده و حضور در جبهه های جنگ تحمیلی را سرلوحه کار خود قرار داد . پس از جنگ و با احساس نیاز نظام به نیروی متخصص و متعهد خود را مکلف به ادامه تحصیل دانسته و در سال 1367 در کنکور دانشگاهها شرکت و در دوره شبانه رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران پذیرفته گردید . پس از اتمام دوره کارشناسی در همان رشته به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مشغول شد و بالاخره در سال 1379  از دانشگاه تهران فارغ التحصیل گردید .

                اهم فعالیتهای اداری
 
  از سال 1353 تا سال 1357 نگهبانی 
از سال 1357 تا سال 1361 متصدی بایگانی کارگزینی دانشگاه 
از سال 1361 تا سال 1364 معاون اداره اموال دانشگاه  
از سال 1365 تا سال 1373 رئیس دبیرخانه و امور اداری دانشکده علوم اجتماعی  
از سال 1374 تا سال 1375 معاون پشتیبانی مجتمع آموزشی و فرهنگی دانشگاه 
از سال 1375 تا سال 1383 معاون مدیر کل دفتر ریاست دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه  این سال با همان پست بازنشسته شدند . 
 
                                         اهم فعالیتهای سیاسی اجتماعی
از سال 1358 تا سال 1383 عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی کارکنان دانشگاه تهران
 از سال 1360 تا سال 1366 عضو بسیج و معاون ستاد بسیج دانشگاه
 از سال 1378 تا سال 1383 موسس شوارای صنفی کارکنان و عضو شورای مرکزی 
از سال 1374 تا کنون عضو انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه تهران
از سال 1377 تا کنون موسس مجمع اسلامی کارکنان پیرو خط امام (ره) و عضو شورای مرکزیکاندیدای دوره ششم مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران

          او کسی نیست جز 

 ولیمراد عبدالمالکی فرزند  مرحوم عراض متولد 1327 

 از  روستای فریازان شهرستان تویسرکان






تاریخ : یکشنبه 89/9/7 | 11:29 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.