سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در 69 امین دربی پایتخت که با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تهران به پایان رسید و باعث شد که ما پرسپولیسیها از این باخت بسیار ناراحت بشیم حوادثی گذشت که من نمیخواهم به آنها اشاره کنم. اما نکته ای که من میخوام اعتراف کنم اینه که منم از دست کمک داور بازی ( مرتضی کریمی ) خیلی ناراحت شدم و به تقلید از سریال قهوه تلخ به خود فرمودیم: (( اگر این پدر سوخته را ببینیم میدهیم پدرش رو در بیارن.!!!)) و این مرهمی بود بر باختمان از آبی ها بعد از گذشت 5 سال . البته جواد عمو عین اله هم اولین تسلیت را بداد و ما هم در جواب آن مس مس ( اس ام اس ) قلم زده بودیم که :( سلامتی داور خط بلندتر صلوات! )

ما اصلا توی ذهنمان هم نمی گنجاندیم خیلی زود حضوری آن هم روی میز شام با این داور خط برخورد کنیم. تعدادی از بزرگان و نمایندگان تیم های لیگ به دعوت تیم استیل آذین جهت شرکت در همایش فوتبال و رسانه در دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران گرد هم آمده بودند که فکر کنم مثبت ترین حرفها و تاثیر گذارترین حرف هم توسط همین داور خط کذایی ( بدهم پدرت رو در بیارن پدر سوخته !)  زده شد. چاشنی احساسات خطابه اش رو زیاد کرد،البته به مقدار لازم ( سه قاشق شلغم خوری ) و به خورد ما داد.ما هم به گوش جان نیوشیدیم. داور خط ( مرتضی کریمی ) که عکسش رو در این زیر میبینید پشت تریبون عرضیدندکه: (( بعد از بازی از ترس جانمان ، شب را در خانه آقای مظفری زاده ماندیم _و به او اشاره کرد _تا مبادا طرفداران پرسپولیس ( پدرمان رو دربیارن ) .

البته مشتی داور خط اذعان کرد که به خاطر فوتبال همه (چیزش) رو از دست داده و هر روز به خاطر فوتبال فحش میخورد. او از زندگی خانوادگی اش هم گفت و گفت که همسرش که اهل شوروی می باشد به او گفته یا باید به همراه او به شوروی بروم یا باید در ایران بمانم و داوری فوتبال را ادامه دهم. که ما هم ایران و داوری فوتبال را برگزیده ایم و حالا یه دختر کوچک که الان هم در خانه مادر م هستند روی دستمان مانده. البته آقای کمک داوربازی یک سوئیچ هم از جیب بیرون آورد و گفت سهم من از فوتبال ایران این سوئیچ و موتورش است . (( همه مدعوین با بهترین ماشین های خود اومده بودند بجز _ مرتضی کریمی و من که هر دوبا موتور سیکلت در آنجا حضور داشتیم. خلاصه ما هم رشته های احساساتمان اتصالی کرد و جرقه ای به قلبمان که حالا ضعیفتر می طپید زده شد و به طرف او حمله کردیم . ابتدا فکرید که ما میخواهیم ( پدرش رو در بیاریم ) اما آغوشمان را باز کردیم و  اندام نحیف و لاغر او را درمیان هیکل گنده خود  گم و گور کردیم و صدای تشویق تماشاچیان بلند شد.  به عنوان یک پرسپولیسی متعصب از او به خاطر اینکه میخواستیم بدهیم ( پدرش رو در بیارن ) معذرت خواهی کردیم و او هم این بزرگی ما رو استیجاب بفرمود . گفت اگر میخواهی( پدرمان رو در بیاری )باید اول به زندان بروی و برایش سند ملک و خانه یا مغازه ای گرو بگذاری تا بتوانی ( پدرم رو دربیاری ).   خلاصه شب خوبی بود. چون ما فقط تونستیم( پدر شکم خودمان رو دربیاریم) ... داداش میلاد و دکتر خانبانی که از دوستان خوبمان می باشد و هم اکنون روانشناس تیم استیل آذین است کلی به  ادا و اصولهایی که در همایش  میهمانان از خود در میکردند خندیدیم. داداش میلاد  و ابوالفضل اسفندی داداش داود ( عقاب ) فقط به (پرویز سیار  ) میخندید که شبیه همایونی ( قهوه تلخ ) جلوس کرده بود و میز غذا رو بارانداز (برادر ورانداز ) میکرد. همین ( سیار و ثابت ) میخواست در مورد فساد در فوتبال صحبت کند که سرآغاز فرمایشات سرفید و گفت : ( نه تنها در فوتبال فساد هست بلکه در تمام شغلها بخصوص در پزشکی هم فساد زیاد دیده میشود. ) تا آخر وقتش هم در مورد پزشکی صحبت کرد... بنده خدا فکر میکرد اومده همایش پزشکی... خلاصه اون شب تازه فهمیدم که چقدر تو فوتبال ما بریز و بپاش زیاده و بیچاره ما که ( پدرمان درمیاد) تا بتونیم یه لقمه نون تو تهرون بدست بیاریم. اما تو شهر فوتبال ما دو هزارتا ( نانوایی)  پنج هزار تا (هتل )ده هزارتا ( قصابی) و . و ... و... واسه بعضیا که میخوان بپاشن و بریزن احداث شده و باز هم در مورد درآمد کم تو فوتبال ایران صحبت میشه !!! 

 

من و پرویز سیار و مهریزی و ممیز و داداش میلاد و محیسنی پور 

من و محمد پنجعلی دفاع آخر پرسپولیس

 

0mtsqpw5e1pzuuw087.jpg

اولیایی مدیر عامل باشگاه پاس همدان

من و داداش و میلاد و داود رجبی ( بازیکن دهه 60 استقلال)

من و افشین پیروانی و مرادی و صفاری ( کارآفرینی )

 

داداش میلاد و پنجعلی و علی محیسنی پور

این هم عکس دکتر خانبانی روانشناس تیم استیل آذین

من و محمدکرم جلیلوند فرزند مرحوم حقمراد( دوشب قبل در افتتاحیه  ساختمان جدید دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران)

 






تاریخ : سه شنبه 89/8/4 | 4:36 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.