سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثبت: دو شنبه - ?? تیر ????
مشاهده: ??

صبح روز دوشنبه 27 تیرماه سال جاری مراسم کلنگ زنی طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حضور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران، هیات رئیسه دانشگاه، دکتر قاسم عموعابدینی رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و دیگر مسئولین پارک علم و فناوری در محل ساختمان جدید پارک علم و فناوری برگزار گردید.
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، به منظور تبدیل دانش به ثروت، تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و ایجاد شبکه فناوری بین صنعت و دانشگاه از طریق ارائه خدمات متناسب در هر حوزه ایجاد شده است. این مهم با تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه تهران و پارک و در راستای انتقال و آفرینش فناوری، ارتقاء فرهنگ نوآوری در کشور و ارتقاء تعاملات بین صنعت و دانشگاه صورت می پذیرد.
طرح جامع عمرانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران بر اساس پژوهش و مطالعات دقیق بر روی نمونه های داخلی و خارجی به مساحت زیر بنای 52 هزار مترمربع تدوین گردیده است. در راستای دستیابی به اهداف و ماموریت های پارک و بر اساس پژوهش های صورت پذیرفته، فضای مورد نیاز جهت استقرار و حمایت از بیش از 300 شرکت دانش بنیان در ساختمانی به شکل یک پیکره مدرن تحقق می یابد.

 






تاریخ : سه شنبه 90/4/28 | 1:10 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.