سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اسامی82 نامزد احتمالی مجلس نهم در حوزه‎های انتخابیه استان‎ همدان به نقل از همدان پرس
برخی از مسوولان و شخصیت های استان تحرکات گسترده خود را برای شرکت در انتخابات نهم مجلس آغاز کرده اند. شرکت در مجالس عمومی و خصوصی، ارتباط مستمر با تشکل ها و هیأتها و جریانهای سیاسی اجتماعی، مصاحبه با رسانه های گروهی و درج مقاله، خبر و گزارش حکایت از خیزش و عزم جدی این افراد برای ورود به پارلمان نهم و نشستن بر صندلی سبز رنگ بهارستان دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی همدان پرس؛ برخی از مسوولان دولت نهم و دهم و تعدادی از عناصر و شخصیت های سیاسی و اجتماعی استان همدان تحرکات گسترده خود را برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز کرده اند و فعالیت های خویش را بصورت زیر زمینی و پیچیده انجام می دهند. شرکت در مجالس عمومی و خصوصی ( ترحیم، عروسی، مسابقات ورزشی، جشنواره های فرهنگی هنری)، ارتباط مستمر با تشکل ها و هیأت ها و گروهها و جریانهای سیاسی اجتماعی، مصاحبه با رسانه های گروهی و مطبوعات و درج مقاله، خبر و گزارش و... حکایت از خیزش و عزم جدی این افراد برای ورود به پارلمان نهم و نشستن بر صندلی سبز رنگ بهارستان دارد.

همدان پیام نوشت: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ 12 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و از کسانی که خواهان نشستن بر صندلی های مهم ترین ساختمان بهارستان هستند از سوم دی ثبت نام می شود. اما پس از اعلام رسمی تاریخ برگزاری انتخابات از سوی وزیر کشور فعالان سیاسی، مدیران و نهادها به فعالیت هایی برای دستیابی به کرسی نمایندگی مجلس پرداختند.البته فعالیت های آنها به بعد از اعلام رسمی محمد نجار، وزیر کشور محدود نمی شود.

چنانچه ما در استان های مختلف و در ارگان ها و نهادهای دولتی نیز شاهد بودیم که صداهایی از کاندیداتوری شخصیت ها و مدیران از سال گذشته به گوش می رسید لذا در این راستا شاهد عزل و نصب های با حکمتی بودیم که شاید زمزمه فعالیت های انتخابات مجلس نهم را به گوش مسئولان و مردم رساند.

با توجه به اینکه احزاب کشور نیز موضع گیری های خود را در این خصوص آغاز کرده اند به نظر می رسد رقابت این دوره مجلس شورای اسلامی درون گروهی و در جبهه خاصی به انجام می رسد کما اینکه با نگاهی به تیترهای انتخاباتی روزنامه های کشور متوجه این امر خواهیم شد. البته نکته حائز اهمیت در این خصوص قوانین جدیدی است که در اواخر کار مجلس هشتم برای شرط کاندیداتوری وضع شده است که شاید بتواند مجلس نهم را به سوی شایسته سالاری و تخصص انگاری و یا به عقیده برخی ها تحرکات مجلس برای حذف رقبا سوق دهد.

در این راستا شرط کارشناسی ارشد یکی از این عوامل است که اگر بتواند در چارچوب قانون تصویب شده اش حرکت کند توفیقاتی را حاصل می کند البته تبصره هایی در این شرط وجود دارد که شاید ضعف آن را در آینده شاهد باشیم. بحث بعدی در خصوص مدیران است که می بایست 6 ماه قبل از ثبت نام در صورت کاندیداتوری در حوزه ای که سمت مدیریتی دارند از سمت خود استعفا دهند و به هیچ وجه در آن سمت شاغل نباشند، قانونی که اجرا شده و سبب خیر برای مستعفی ها می شود؛ چه در انتخابات پیروز شوند چه نشوند!

لازم به توضیح است، این اطلاعات برآوردی از گمانه زنی های محافل سیاسی بوده و همان گونه که این گمانه زنی ها هر لحظه در حال تغییر است تا قطعی شدن کاندیداها این لیست نیز متغیر است لذا انتظار بر این است که این لیست صرفا در حد گمانه زنی باقی مانده و با تحلیل های احتمالی و حاشیه ای برخی عزیزانی که اسم آنها ذکر شده و یا جامانده است مواجه نگردد و همچنین مدیران غیربومی فعلی استان که احتمال حضور آنها در استان های دیگر وجود دارد در این لیست ارائه نشده و اسامی آنان در لیست دیگری منتشر خواهد شد.

اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم شهرستان همدان
امیر غلامی خجسته رئیس سابق سازمان بنیاد شهید استان همدان، علی اکبر فامیل کریمی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سید مرتضی حسنی حلم رئیس ستاد غدیر استان همدان در صورتی که دوره تحصیلی معادل کارشناسی ارشد تا زمان ثبت نام اتمام یابد، سیدحسن فاضلیان مدیر حوزه های علمیه خواهران غرب کشور، کریم مطهری معاون نیروی انسانی استاندار، محسن صادقیان عضو شورای شهر همدان، سیدمهدی باقری مدیرکل فنی و حرفه ای، سیدکاظم حجازی نماینده مردم همدان در مجلس هشتم، ابراهیم کارخانه ای رئیس موسسه پژوهشی استاندارد و نماینده سابق همدان در مجلس، علی جابریان استاندار اسبق استان همدان، رضا میرزایی عضو شورای شهر همدان، سیداحمد حسنی حلم رئیس شورای شهر همدان، نعمت حاجی بابایی، محمود نیلی استاد دانشگاه، مجذوبی استاد دانشگاه، محمدابراهیم الهی تبار مدیرکل امور اداری و مالی استانداری، سردار سالار آبنوش، فرزانه نیکو دبیر بازنشسته آموزش و پرورش، علی قلعه ای ها استاد دانشگاه، محمدحسین صوفی معاون صداو سیما در امور صدا، سیدجلال رضوی معاون سازمان اوقاف کشور، جلال رحیمی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش، قاسم مستقیم مدیرکل ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش، اسماعیل آئینی از مدیران شرکت مخابرات استان، طاهری رئیس شورای اسلامی استان همدان.

اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم شهرستان اسدآباد
محمدباقر بهرامی سفیر ایران در آذربایجان، بهروز نعمتی فرماندار تاکستان، اکبررنجبرزاده نماینده اسدآباد در مجلس هشتم، ابراهیم فعلی کارمند آموزش و پرورش، ایرج حیدری رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد، کیومرث سرمدی رئیس اسبق شورای شهر اسدآباد، مصطفی خزایی دبیر آموزش و پرورش، مصطفی رستمی امام جمعه مریانج.

اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم از شهرستان فامنین
محمدحسین حسینی مسئول تربیت بدنی فامنین.

اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم شهرستان نهاوند
مهدی سنایی نماینده مردم نهاوند در مجلس هشتم، حاج محمدرضا کاویانی رئیس سابق دانشگاه علمی- کاربردی جهاد، طاهری نماینده مردم نهاوند در مجلس ششم، سراب علی بخشی آزاد، مهدی قیاسی مدیر سابق آموزش فنی و حرفه ای و کارو دانش استان، حسن بهرام نیا فرماندار تویسرکان.

اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم شهرستان تویسرکان
دکتر محمد امین جلیلوند استاد دانشگاه مرتضی فضلعلی نماینده تویسرکان در مجلس هفتم، سعید کرمی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهریار طاهرپور نماینده تویسرکان در مجلس هشتم، عزیزا... مالمیر شهردار فعلی تویسرکان، علی اشرف پیری رئیس اسبق شورای شهر، حاج محسن ترکاشوند مدرس حوزه علمیه، حسین کیانی وکیل و استاد دانشگاه، امام علی عبدالمالکی بازنشسته سپاه، بختیاری استاد دانشگاه، احسانی مسئول بانک مهر، نصرت اعتماد رئیس دادگستری استان. علی ناصر کولیوند فوق لیسانس استاد دانشگاه و قاضی دادگستری  سرپرست شورای حل اختلاف منطفه 16 تهران
اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم شهرستان بهار و کبودراهنگ
احمد حیدری بازرس استانداری، محمدعلی پورمختار وکیل دادگستری، رضا طلایی نیک نماینده سابق مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس هفتم، علی محبی رئیس دانشگاه آزاد بهار، محمد مهدی محبی استاد دانشگاه آزاد اسلامی بهار، عیسی جعفری نماینده مردم در مجلس هشتم، ناصر مطلبی شهردار سابق کبودراهنگ، غلامرضا احمدی مدیر سابق و بازنشسته آموزش و پرورش، محمدمهدی اسماعیلی معاون سیاسی استانداری اصفهان، محمد حسن صالحی مرام معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، علی یعقوبی نماینده مجلس در دوره چهارم و پنجم، عین ا... نوری فرهنگی.

اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم شهرستان ملایر
حسن ونایی نماینده مردم ملایر در مجلس هشتم، امین حسین رحیمی نماینده مردم ملایر در مجلس هشتم، اسماعیل صفوی زاده رئیس حمل و نقل پایانه ها، رضا زنگنه رئیس شورای اسلامی شهر ملایر، رضا نوروزی عضو شورای اسلامی شهر ملایر، علی اکبر ونایی، علی نعمت چهاردولی کارشناس مشاوره آموزش و پرورش، احمد آریانژاد مسئول واحد بسیج پزشکان، محمد ملایری از کارشناسان مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید محمد حسن فاضلیان مدیر مرکز حوزه علمیه خواهران غرب کشور، عبداللهی مدیرکل سابق اوقاف استان همدان.

اسامی داوطلبان احتمالی مجلس نهم شهرستان رزن
محمدمهدی مفتح نماینده مردم در مجلس هشتم، محمد پیران نماینده مردم رزن در مجلس ششم، سیدحسن موسوی معاون عمرانی استاندار، محمد محمدی رئیس اسبق دادگستری استان، محمدحسن جهانگیری رئیس جهاد کشاورزی رزن، کرم رضا اصفهانی بخشدار سردرود، محمودی معاون سابق اداره کل مالیات استان.

seqwxysprn8nxyz3abg.jpg

4klu7law3edsweif2e.jpg

دکتر محمد امین جلیلوند   کاندید احتمالی نهمین مجلس شورای اسلامی






تاریخ : یکشنبه 90/5/23 | 12:20 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.