سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعیه شماره دو در خصوص آزمون همکاری انتظامات دانشگاه تهران

به اطلاع کلیه داوطلبین عزیز شرکت کننده در آزمون فوق می رساند پس از بررسی مدارک ارسالی از طرف شما عزیزان لیست نفراتی که مجاز به شرکت در آزمون می باشند در قسمت لیست افراد مجاز درج شده است و برخی دیگر از عزیزان که دارای نقص در مدارک ارسالی بودند به صورت مشروط در آزمون شرکت خواهند نمود که لیست اسامی این عزیزان نیز در قسمت لیست افراد مجاز مشروط آورده شده است. برخی از ثبت نام کنندگان نیز بنا به دلایلی (که در مقابل اسم آنها دلیل غیر مجاز بودن آنها آورده شده است) مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند . لذا داوطلبین گرامی ابتدا با مراجعه به لیست های ذکر شده نسبت به مجاز بودن یا نبودن خود اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به جستجو برای صدور کارت ورودی نمایند . بدیهی است که کارت آزمون صرفا برای عزیزانی که مجاز یا مجاز مشروط شناخته شده باشند قابل دریافت است وبرای عزیزانی که غیر مجاز برای شرکت در ازمون هستند کارتی صادر نخواهد شد .

 جهت دریافت پرینت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید.

 

تاریخ و محل برگزاری آزمون انتظامات دانشگاه تهران :

  • آزمون مربوطه راس ساعت 14 روز شنبه بیست و یکم آبانماه سال جاری (21/08/1390) در محل دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران واقع در تهران - میدان انقلاب - خیابان کارگر شمالی روبروی کوی پسران دانشگاه تهران برگزار می گردد .
  • حضور داوطلبین راس ساعت 13 در محل آزمون الزامی می باشد .
  • داوطلبین باید در هنگام ورود به آزمون کارت شرکت در جلسه آزمون و فیش پرداختی و کارت ملی  به همراه خود داشته باشند .
  • داوطلبین که به صورت مشروط مجاز به شرکت در آزمون شده اند در صورتی که در آزمون ورودی پذیرفته شده باشند باید مدارک خواسته شده را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند و در صورتی که بنا به هر دلیل مدارک معتبر را در اختیار نداشته باشند قبولی آنها کان لم یکن تلقی می شود و افراد دیگر جایگزین آنها خواهند شد . 
  • داوطلبین در روز برگزاری آزمون ? مداد مشکی نرم و مداد پاک کن  به همراه داشته باشند

 جهت دریافت پرینت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید.

 

تذکرات مهم :
* نتایج آزمون در تاریخ 15/09/ 1390 از طریق همین سامانه به اطلاع رسانده می شود .
** جهت کسب اطلاعات بیشتر فقط با شماره تلفن های 61113352 و 61112284 و 61112376 تماس حاصل فرمایید. دیگر شماره های دانشگاه را اشغال نفرمایید چون به هیچ وجه نمی توانند پاسخگو شما عزیزان باشند  .

توجه نمایید افراد مجاز مشروط و افراد غیر مجاز گزینه "دریافت فایل" را از صفحه مربوطه انتخاب نموده و افراد مشروط با توجه به توضیحات ارائه شده در فایل اقدام به رفع نقص مدارک خود نمایند
لیست افراد مجاز       لیست افراد مجاز مشروط       لیست افراد غیر مجاز

 

 جهت دریافت پرینت کارت ورود به جلسه اینجا کلیک کنید.

 






تاریخ : چهارشنبه 90/8/18 | 11:44 صبح | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.