سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در حوزه انتخابیه همدان و فامنین امیر خجسته با اختلاف زیاد از سایر رقبا یک‌ضرب به عنوان نفر اول انتخاب شد اما محمدکاظم حجازی و ابراهیم کارخانه‌ای طبق آخرین آمار تا زمان تنظیم خبر به دور دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه ملایر، نعمت‌ا... چهاردولی به عنوان نفر اول از این حوزه به مجلس رفت و انتخاب فرد دوم بین حسن ونایی و احمد آریایی نژاد به دور دوم کشیده شد.
 در حوزه انتخابیه اسدآباد بهروز نعمتی با اختلاف 9 هزار رای با اکبر رنجبرزاده به عنوان نفر اول انتخاب شد. در حوزه نهاوند مهدی سنایی با 156 اختلاف رای با حسن بهرام‌نیا انتخاب شد که به علت اعتراض بهرام‌نیا به آمار ارائه شده نتیجه قطعی اعلام نشده است.
در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ نیز محمدعلی پورمختار به عنوان نفر اول معرفی شد و در حوزه انتخابیه رزن عطاا... سلطانی صبور نفر اول شد.
همچنین در حوزه انتخابیه تویسرکان نیز به علت جمع نشدن آرای قطعی و نزدیک بودن رای کاندیداها احتمال کشیده شدن به مرحله دوم می‌رود.

فرمانداری همدان طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در اجرای ماده 24  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 72 آیین نامه اجرایی آن، به اطلاع کلیه اهالی حوزه انتخابیه همدان و فامنین می رساند که در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در روز جمعه مورخ 12/12/1390 در حوزه انتخابیه همدان و فامنین برگزار شد جمع آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه  271433   بود که اشخاص زیر به ترتیب:


می باشند. اینک در اجرای ماده 68  قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ انتشار این آگهی به مدت دو روز هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه در محل فرمانداری شهرستان همدان برای قبول شکایات آماده می باشد.

در ضمن به استناد تبصره های 1 ، 2 و 3  ماده مذکور کسانی که از نحوه برگزاری انتخابات شکایت داشته باشند، می توانند ظرف هفت روز از تاریخ اخذ رأی شکایت مستند خود را به دبیرخانه شورای نگهبان نیز تـسلیم دارند و شکایـاتی قابل رسیـدگی خواهـند بـود که مشـخصات شاکـی یا شاکـیان شـامل نام ، نام خانوادگی، نام پدر، شغل، نشانی کامل، شماره تلفن ( در صورت داشتن تلفن ) و اصل امضای شاکی را داشته باشد.

همچنین در صورتی که شاکی بدون دلیل و مدرک کسی را متهم نماید و عمل شاکی عنوان افترا داشته باشد قابل تعقیب و پیگیری است.

حسن قهرمانی مطلق
فرماندار مرکز حوزه انتخابیه همدان و فامنین






تاریخ : شنبه 90/12/13 | 12:50 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.