سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در قرون وسطی، مقامات کلیسا که خود را نمایندگان خدا بر روی زمین می‌پنداشتند، بهشت را قطعه قطعه کرده با سند به مردم می‌فروختند. مردم هم با پرداخت پول، صاحب قطعه‌ای از بهشت می‌شدند.
از این دست اقدامات دستگاه کلیسا در تاریخ بسیار دیده می‌شود. سوء استفاده از مذهب برای رسیدن به مطامع دنیوی و از ویژگی‌های کلیسای قرون وسطی است. همین اقدامات باعث شد تا مردم اروپا سال‌ها با مذهب بیگانه شوند و آنگونه که باید، دین را سرلوحه کارهای خود در امور زندگی نسازند.
اکنون هم اساس دولت‌ها و حکومت‌ها در کشورهای اروپایی و آمریکا و کشورهایی که آیین مسیحیت در آن دیده می‌شود، دوری از دین و مذهب و استقرار دولت‌ها و حکومت‌های سکولار و لائیک است.
مردم کشورهای اروپایی از یک خلاء شدید معنوی به خاطر فقدان دین در امور زندگی خود رنج می‌برند و همین موضوع باعث شده است تا این کشورها از بحران معنویت و اخلاق رنج ببرند. آنها با مطالعه تاریخ قاره خود به وقایعی برخورد می‌کنند که باعث می‌شود این دوری از دین بیشتر شود، چون آن را برای خود مضر می‌دانند و تامین کننده خوراک روح و روان خود نمی‌دانند. آموزه‌های مذهبی هم در حد بسیار اندک در سیستم آموزشی اینگونه کشورها ره به جایی نمی‌برد و حتی باعث هر چه دورتر شدن جامعه از مذهب و معنویت می‌گردد.
همین امر باعث می‌شود تا در میان اینگونه جوامع، فساد گسترش یابد، سقط جنین به عنوان یکی از معضلات بزرگ مطرح شود، ازدواج میان همجنس‌ رو به فزونی برود، انحطاط اخلاقی به اوج خود برسد و آنگاه این وضعیت نابهنجار و بغرنج جامعه غربی سر به عصیان خواهد زد و در پی گم شده خویش طومار لیبرال سرمایه‌داری غرب را از میان خواهد برد. جایگزین این ایدئولوژی مهم است که اکنون جوامع غربی با ورود نحله‌های گوناگون در یک وضعیت سردرگمی به سر می‌برند.
هراس سردمداران لیبرالیسم غربی از اسلام است و همین نگرانی باعث شده است تا ایدئولوژی غرب برای تخریب وجهه اسلام که می‌تواند خلاء معنوی مردم را پر کند، اقدام به توطئه و دسیسه از نوع اسلام هراسی و ایران هراسی نماید.
در همه جوامع موضوع انتظار و منجی مطرح است، اما تفاوت اساسی میان بحث منجی در اسلام به ویژه تشیع با دیگر ادیان وجود دارد.
مدتی است که بحث پایان دنیا براساس یک پیشگویی مطرح شده است که، باعث وحشت بسیاری از مردم جهان گردیده به گونه‌ای که آنها خود برای زنده ماندن اقداماتی را انجام داده‌اند. از جمله خرید و ساخت خانه در ارتفاعات، ساخت کشتی‌ها و قایق‌های کوچک که بتواند در مقابل توفان‌های دریایی مقاومت کند و ... که نشان از ضعف اعتقاد و ایمان به خدا و معاد است.
در حالی که در آموزه‌های تشیع پیش از وقوع قیامت، ظهور مهدی موعود(عج) به وقوع خواهد پیوست و بحث نابودی زمین با این اعتقاد، که یک حقیقت الهی است، به شدت مردود است و هیچ جایگاهی ندارد. همین مبحث باعث شده است تا دستگاه‌های تبلیغات رسانه‌ای غرب بر روی موضوع پایان دنیا گزارش‌های بسیاری را منتشر کنند تا از این طریق برای اهداف خود که فریب بیشتر مردم است گام بردارند.
غرب با سردمداری آمریکا، نظم بزرگ جهانی را در سر می‌پرورانند. ایدئولوژی آنها تشکیل یک جهان واحد با ارتش جهانی برای مقابل با پدیده بزرگی چون ظهور منجی نشات می‌گیرد و این هدف با فریب مردم جهان در حال شکل‌گیری است. فیلم‌های سینمایی هالیوود در زمینه پایان دنیا و ظهور منجی با اهداف خاصی ساخته و در اقصی نقاط جهان اکران می‌شود که نمونه‌های آن بسیار است.
غرب خود را برای درگیری با منجی آخرالزمان آماده می‌کند. منجی‌ای که دست خدا به همراه است. غفلت از باور این حقیقت تباهی را برای آنها به همراه خواهد داشت. و دیگر کسی از این قوم منحرف از دین و معنویت یافت نخواهد شد تا مردم را برای خرید قطعه‌ای از بهشت فریب دهد.
تصورش را بکنید مردم اروپا و برخی کشورهای دیگر برای در امان ماندن از پایان دنیا، زمین در ارتفاعات می‌خرند تا بتوانند خود را نجات دهند.
این غفلت نیست؟ در قرون وسطی بهشت به فروش می‌رفت برای رستگاری، اکنون زمین فروش می‌رود برای فرار از پایان دنیا!

پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.



پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.پایان دنیا آخرین دروغ دنیا نیست.

 






تاریخ : دوشنبه 91/9/27 | 5:9 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.