سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تیم ستاره سرخ فریازان قهرمان جام ولایت تویسرکان شد

دیدار پایانی سومین دوره از مسابقات فوتبال روستاییان تویسرکان جام ولایت  در روز چهارشنبه مورخ 92/1/14 با برتری تیم ستاره سرخ فریازان به پایان رسید.


تیم ستاره سرخ فریازان در آخرین دیدار خود در مسابقات جام ولایت ویژه نوروز که با حضور 14 تیم از روستاهای کندر، دو تیم انتظار و ستاره سرخ فریازان، مالیچه، کمانگران، باباکمال، کهنوش، حاجی‌آباد، قلی‌لاله سفلی، کریم‌آباد، کنجوران، محمود‌آباد، ولاشجرد و امیرآباد برگزار شد توانست با گل های حسن عبدالمالکی فرزند اسد مسلم ( دو گل ) و رضا محمودوند فرزند(تقی یوسف رضا) و حامد عبدالمالکی فرزند صادق اراز ( هر کدام یک گل) با اقتدار تیم کریم آباد را شکست داده و قهرمان این دوره از مسابقات شود.

سومین دوره از مسابقات فوتبال روستاییان تویسرکان با نام جام ولایت با حضور 14 تیم در دو گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی در زمین خاکی مجموعه ورزشی شهید هرمزی از سوم فروردین ماه جاری آغاز شده بود.

لازم بذکر است از دو گروه پنج تیمی، 6 تیم و از گروه چهار تیمی دو تیم به مرحله یک هشتم صعود کردندو پس از برگزاری 4 بازی حذفی ، تیم های انتظار و ستاره سرخ  فریازان، کریم آباد و کندر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و در نهایت دیدار پایانی را دو تیم ستاره سرخ فریازان و کریم آباد برگزار کردند.

دیدار پایانی را رحمان راستین ، با کمک داورهای خود ؛ یاسر شمسعلی و فرشاد جلیلوند (فرزندرستم مولا ) سوت زد.

دیگر تیم فوتبال روستای فریازان یعنی تیم انتظار به مربیگری و سرپرستی برادران ( پرویز و میثم عبدالمالکی ) فرزندان مرحوم حاتعلی توانست کاپ اخلاق را به خود اختصاص دهد.

 به تیم اول علاوه بر 2 میلیون ریال جایزه نقدی، کاپ قهرمانی، لوح تقدیر و لباس ورزشی نیز اهدا شده است.

به تیم دوم یعنی تیم کریم آباد نیزبا اهداء یک میلیون ریال جایزه نقدی، کاپ قهرمانی، لوح تقدیر و لباس ورزشی تجلیل به عمل آمد.

سرپرست و مربی تیم ستاره سرخ فریازان آقایان  مصطفی سوری از تیم هلال احمر تویسرکان ، جعفر یوسف گرجی و عباس عبدالمحمدی بود.

برچسب ها: دیدار پایانی سومین دوره از مسابقات فوتبال روستاییان تویسرکان جام ولایت با برتری تیم ستاره سرخ فریازان به پایان رسید.






تاریخ : پنج شنبه 92/1/15 | 9:58 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.