سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 88/10/15 | 7:30 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید احمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد عصر امروز چهارشنبه در جمع راهپیمایان تهرانی در اعتراض به هتک حرمت عاشورا ، مقام ولایت فقیه را محور  اصلی نظام ارزشی ایران دانست و گفت: ایثارگری و دلاوریهای شما مردم دلاور ، مهر نومیدی و یاس برای همیشه بر دلها و مغزهای نابکار ضد این نظام و ضد این انقلاب بر سراسر کره زمین می‌زند.

وی اجتماع مردم را در راهپیمایی امروز نوید بخش این حقیقت خواند که این پایداری در ثبت حمایت از ولایت زمینه اصلی را مهیا ساخته تا صاحب اصلی از پشت پرده ظاهر شود و زمینه فرج ایشان را دقیقا آماده کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری 20 سال پیش با 80 درصد آرا مقام معظم رهبری را انتخاب کردند اما در آخرین اجلاس خبرگان که چند ماه قبل برگزار شد تمام خبرگان مجتهد عادل و نماینده مردم 100 درصد رای دادند که روی کره زمین گزینه و مصداقی جز حضرت آیت الله خامنه‌ای وجود ندارد.

آیت الله علم‌الهدی ادامه داد : خداوند درسوره مبارکه مجادله مشخصه حزب‌ شیطان را نیز بیان کرده است؛ کسانی که با خدا و رسول خدا دشمنی می‌کنند، امروز هم که مظهر رسو‌ل‌الله، ولی فقیه و مقام معظم رهبری است، حزب‌الشیطان، دشمنان رهبرند. هر کس هم با هر عنوانی در صدد دشمنی با رهبری باشد، بنا به نص قرآن حزب‌الشیطان است.

وی افزود : با این معیار قرآنی در جامعه ما هم حزب‌الله مشخص می‌شود و هم حزب‌الشیطان . این سخنان ادعا ،‌ شعار ، اغراق و مبالغه نیست، بلکه استناد به قرآن است، با این استناد امروز ولایت‌پذیر رهبری، حزب‌الله و دشمن رهبری، حزب الشیطان است. امروز جنگ حزب‌الله و حزب‌الشیطان در عرصه این امت ظهور و بروز پیدا کرده است و این یک جنگ قطعی و صریح است؛ جنگ حزب‌الله در برابر حزب‌الشیطان.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: شما مرد و زن امروز با این جمعیت میلیونی آمده‌اید تا این واقعیت را ثابت کنید که امروز برای همیشه تکلیف جبهه حزب‌الله و حزب‌الشیطان باید مشخص شود.

علم‌الهدی افزود: حرف اول با سران فتنه و بسترگستران این حرکت حزب‌الشیطانی در کشور است. ما به سران فتنه اعلام می‌کنیم و می‌گوییم کاری را شروع کرده‌اید و از بغی به محاربه رسیده‌اید، آغاز کارتان بغی بود، خداوند در قرآن می‌فرماید کسانی که بغی می‌کنند عذاب الیم خدا برای آنهاست و شما حرکتتان را با بغی شروع کردید؛ یعنی در برابر نظام عدل مطالبه ناحق داشتید.

وی ادامه داد: امام عاقل این امت رهبر عظیم‌الشان انقلاب در روز 29 خرداد و در خطبه‌های نماز جمعه شما را به حق دعوت کردند و گفتند اگر اشکالی به انتخابات دارید آن را از طریق قانونی پیگیری کنید، اما شما بغی کردید و مطالبه ناحق ابطال انتخابات را داشتید. بغی شما بستر را آماده کرد و جریان‌های الحادی مارکسیستی و منافقین ناپاک در این بستر حرکت علیه نظام کردند؛ اما در روز آخر حرکت شما از بغی به محاربه انجامید.

علم‌الهدی همچنین گفت: حرکت روز عاشورا دقیقا محاربه بود، شاید شما بگویید شرط محاربه مسلح بودن است، توجه داشته باشید که فرمانده حرکت روز عاشورا منافقین بودند و آشوبگران عاشورا همان شعارهایی را سر می‌دادند که منافقین آنها را در روی سایت‌های خود منتشر کرده بودند. امام بزرگوار ما در جریان عملیات مرصاد فرمودند منافقین محاربند و هر کس در داخل کشور با محاربین اعلام همکاری و همراهی کند نیز محارب است.

امام جمعه مشهد با تاکید مجدد بر اینکه منافقین فرمانده عملیات روز عاشورا بودند، تصریح کرد: اینها هم نه تنها با منافقین همکاری کردند بلکه پیاده نظام و سرباز آنها شدند و به ملاک حکم امام کسانی که در روز عاشورا این غائله را برپا کردند محارب هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : این جمعیت میلیونی امت به این سران فتنه، اعلام می‌کند که چون رهبر معظم انقلاب راه توبه را برای شما باز گذاشته‌اند، در یک ضرب‌الاجلی که باید دستگاه قضایی کشور معین کند،  توبه کنید و به دامن رهبر برگردید و اگر توبه نکردید شما محاربید و این مردم و این نظام با شما با عنوان محارب برخورد می‌کند.






تاریخ : جمعه 88/10/11 | 10:44 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

امروز در تهران چه گذشت!

تاجر ورشــکسته

 برگرد به باغ پسته
همه آمده بودند تا اتمام حجت کنند. امروز چهارشنبه راهپیمایی مردم تهران در محکومیت هتک حرمت مقدسات و ارزشهای انقلاب، برگزار شد. 
در پی بی‌حرمتی به مقدسات دینی و ارزشهای انقلاب اسلامی در روز عاشورای حسینی، توسط عده ای که سخنران امروز آنان را بزغاله نامید،تجمع اعتراض آمیز مردم تهران آغاز شد. 
راهپیمایی کنندگان شعارهایی نظیر خامنه‌ای خمینی دیگر است،ولایتش ولایت حیدر است/لبیک یا خامنه‌ای/مرگ بر آمریکا/مرگ بر منافق و شعارهایی علیه برخی چهره‌های سیاسی( نئومنافقین ) سر می‌دادند. 
همچنین سعید حدادیان در این مراسم مداحی کرد.






تاریخ : چهارشنبه 88/10/9 | 8:8 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

فریازانی های مقیم کرج و محرم سال88

امسال نیزهمچون سال گذشته ، فریازانی های زیادی در سرآسیاب ملارد ـ خیابان دانش غربی ـ بن بست دوم  در هیئت امیرالمؤمنین (ع) دور هم جمع شدیم و در مراسم سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع) شرکت کردیم. برنامه های هیئت را تا شب هفتم در مطلب قبلی برای شما عزیزان فریازانی عنوان نمودم. در این پست قصد دارم ،برنامه های شب هفتم تا شام غریبان را  عنوان نمایم.

سخنران شب هفتم جناب آقای محمدیار زنگنه بود. عزاداری از ساعت 21 الی 23 برگزار شد. مداحان این شبمحمد پایروند فرزند میرزا رضا و نوراله عبدالمالکی  ،یوسف عبدالمالکی فرزند مجید، نوراله عبدالمالکی فرزند مرحوم عیسی و مجید عبدالمالکی فرزند غلام بودند.عزاداران به صرف شام  در محل هیئت ،میهمان احمد جلیلوند فرزند مرتضی مرحوم علیبخش بودند.

شب هشتم سخنران و مداح حجت الاسلام محمد عیسی جلیلوند بود. عزاداران نیز شام را میهمان فرزندان ابراهیم اله کرم(غلامعباس،علیرضا،حمید، حسین و اسماعیل ) بودند.

سخنران شب نهم محرم(شب تاسوعا) جناب آقای محمدیار زنگنه بودند.عزاداران نیز به صرف شام میهمان یوسف عبدالمالکی  فرزند مجید، افشار سوری فرزند علی باباو دوستشان آقای مجید صالحی ملایری بودند. مداحان نیز مجید عبدالمالکی ،(دوست جواد مالمیر پسر جعفر )و نوراله عبدالمالکی بودند.

روز تاسوعا نیز عزاداری با صرف ناهار آغاز شد .سخنران روزنهم (تاسوعا)جناب آقای محمدیار زنگنه بودند.عزاداران نیز به صرف ناهار میهمان  حمید عبدالمالکی و برادرانش حامد و وحید فرزند رسول عبدالمالکی پسر نجات عبدالمالکی و محسن سالاروند بودند.

.جناب آقای محمدیار زنگنه و مجید مالمیر فرزند مرحوم مهیار نیز هرکدام یک رآس گوسفند به هیئت اهدا نمودند که  از گوشت آن در خورشت قیمه ناهار روز عاشورا  استفاده شد.

شب دهم (عاشورا) سخنران جناب آقای زنگنه بود دراین شب چندین مداح داشتیم .یوسف ، نوراله، مجیدو پسرعبدالعلی عبدالمالکی .عزاداران میهمان  و مهرعلی محمودوند اسماعیل عبدالمالکی فرزند مرحوم خانجان  بودند.

شام غریبان نیز در منزل محمد اسماعیل جلیلوند فرزند مرحوم حقمراد برگزار شد. مداح آقای محمد پایروند فرزند میرزا رضا بودند. خانمها مراسم شام غریبان را در محل هیئت برگزار نمودند.

مطلب روز عاشورا را در پست بعدی برای شما عزیزان خواهم نوشت چون بسیار خواندنی خواهد بود عکسهایی نیز برای روئیت شما خواهم گذاشت.

 

http://www.pic-upload.de/view-4082152/abdolmohamadi.jpg.html

 

عباس عبدالمحمدی




تاریخ : دوشنبه 88/10/7 | 7:1 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()

حضرت علی اصغر علیه السلام

 

یکى از فرزندان امام حسین‏ (ع) که شیر خوار بود و از تشنگى، روز عاشورا بى تاب‏ شده بود. امام، خطاب به دشمن فرمود: از یاران و فرزندانم، کسى جز این کودک نمانده ‏است. نمی ببینید که چگونه از تشنگى بى تاب است؟ در"نفس المهموم" آمده است که‏ فرمود: " ان لم ترحمونى فارحموا هذا الطفل‏"در حال گفتگو بود که تیرى از کمان حرمله ‏آمد و گوش تا گوش حلقوم على اصغر (ع) را درید. امام حسین‏(ع‏) خون گلوى او را گرفت و به آسمان پاشید.

در کتابهاى مقتل، هم از"على اصغر"(ع) یاد شده،هم از طفل رضیع (کودک‏ شیرخوار)و در اینکه دو کودک بوده یا هر دو یکى است، اختلاف است.

در زیارت ناحیه مقدسه، درباره این کودک شهید، آمده است: "السلام على عبد الله بن ‏الحسین، الطفل الرضیع، المرمى الصریع، المشحط دما، المصعد دمه فى السماء، المذبوح‏ بالسهم فى حجر ابیه، لعن الله رامیه حرملة بن کاهل الاسدى‏.

و در یکى از زیارتنامه‏ هاى ‏عاشورا آمده است:" و على ولدک على الاصغر الذى فجعت به" ز این کودک،با عنوانهاى‏ شیرخواره، شش ماهه، باب الحوایج، طفل رضیع و...یاد می ‏شود و قنداقه و گهواره از مفاهیمى است که در ارتباط با او آورده می ‏شود.

طفل شش ماهه تبسم نکند پس چه کند   

    آنکه بر مرگ زند خنده، على اصغر توست

"على اصغر، یعنى درخشانترین چهره کربلا، بزرگترین سند مظلومیت و معتبرترین ‏زاویه شهادت... . چشم تاریخ، هیچ وزنه ‏اى را در تاریخ شهادت، به چنین سنگینى ندیده‏ است.

 على اصغر را باب الحوائج می ‏دانند،گر چه طفل رضیع و کودک کوچک است، امّا مقامش نزد خدا والاست.

در گلخانه شهادت را می گشاید کلید کوچک ما

 






تاریخ : پنج شنبه 88/10/3 | 12:27 عصر | نویسنده : نویسنده : عباس عبدالمحمدی | نظرات ()
لطفا از دیگر صفحات نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.